Asiakkaat arvostavat Tiedekirjan valikoimaa ja palvelua
Tiedekirjan asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset on nyt analysoitu. Kyselyyn vastanneet asiakkaat arvostivat erityisesti sitä, että Helsingissä on tietokirjallisuuteen erikoistunut kauppa. Myös henkilökunnan asiantuntemus keräsi kiitoksia.
Tiedekirja teki asiakastyytyväisyyskyselyn marraskuussa 2016. Kyselyyn vastasi 129 asiakasta, joista 95 oli käynyt myymälässä ja 34 vain verkkokaupassa. Suhteutettuna marraskuun kävijöihin myymälässä ja tilauksiin verkkokaupassa vastausprosentti oli 19.
Kyselyn perusteella asiakkaat tulevat myymälään nimenomaisesti sen valikoiman takia. Sanallisista vastauksista ilmeni, että monien mielestä tietokirjallisuuden tarjonta muissa kirjakaupoissa on vähentynyt tuntuvasti. Tästä syystä Tiedekirjaan tultiin mielellään. Kiitoksia saivat myös hyvällä paikalla sijaitseva myymälä sekä asiantunteva ja palvelualtis henkilökunta.
Kysely toi hyödyllistä palautetta myös asioista, joissa on tällä hetkellä parantamisen varaa. Verkkokauppaan toivottiin uudistuksia, myymälään pitempiä aukioloaikoja sekä markkinointiin täsmällisempää informaatiota. Nämä palautteet huomioimme mielellämme ja pyrimme toteuttamaan osan parannuksista jo tänä vuonna.
Kyselyyn voi tutusta power point -esityksenä täällä.
Kiitos kaikille vastanneille!