TSVn syyskokous lähestyy - agendalla hallituksen vaali, TTS 2018 ja strategiaprosessi

Tiedotteet   10.8.2017 12.19   Päivitetty 7.9.2017 14.36

TSV:n toimintaan haettavan valtionavustuksen hakuaika on siirtynyt kuukautta aikaisemmaksi*, joten niin myös vuosikokous – kokous pidetään maanantaina 25.9. klo 13 Tieteiden talolla. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat: hallituksen jäsenten vaali, toiminta- ja taloussuunnitelma vuodelle 2018 ja tilintarkastajien valinta. Kokouksessa esitellään myös jäsenseuroille tehdyn strategiakyselyn tulokset ja keskustellaan, mitä haluamme TSVn olevan vuonna 2023. Lisäksi kerromme syksyn aikana jäsenseuroille järjestettävistä strategiatyöpajoista. Pian lähetettävässä jäsenkirjeessä on lisätietoa syyskokouksen aiheista.

Jäsenseurat voivat esittää ehdokkaita hallituksen jäseniksi ja heidän henkilökohtaisiksi varajäseniksi verkkolomakkeella etukäteen ennen syyskokousta. Tämän lisäksi ehdokkaita voi esittää myös paikan päällä kokouksessa, koska yhdistyslain mukaan kaikille päätösvallan käyttöön oikeutetuille on turvattava oikeus osallistua ehdokkaiden asettamiseen vaalia varten. Kaino toivomus kuitenkin on, että ehdokkaita esitettäisiin ennen syyskokousta, jotta voitte tutkailla hyvissä ajoin, ketkä ovat kiinnostuneita hallitustyöskentelystä.

Ehdokkaita voi siis ennen syyskokousta ehdottaa verkkolomakkeella, joka löytyy alla olevien linkkien kautta:

https://www.tsv.fi/fi/ehdotus-hallituksen-jaseneksi-varajaseneksi-lomake (ehdotuslomake suomi)

https://www.tsv.fi/sv/forslag-till-styrelsemedlem-och-till-personlig-suppleant  (ehdotuslomake ruotsi)

Ehdotuksia voi tehdä maanantaihin 18.9. asti.

Ehdokkaiden nimet tullaan julkaisemaan myös www-sivuilla sitä mukaa kuin ehdotuksia on tehty. Linkit ehdokassivuille:

https://www.tsv.fi/fi/hallituksen-jaseneksi-henkilokohtaiseksi-varajaseneksi-ehdotetut  (koontisivu suomi)

https://www.tsv.fi/sv/forslagen-till-vsds-styrelses-medlemsval  (koontisivu ruotsi)

Lisätietoja saa toiminnanjohtajalta, lea.ryynanen-karjalainen(at)tsv.fi.

Kokousmateriaali lähetetään seurojen yhteyshenkilöille sähköpostitse viimeistään 14 päivää ennen vuosikokousta. Pyydämme seuroja tarkistamaan www-sivuilla olevasta jäsenseuraluettelosta https://www.tsv.fi/fi/toiminta/jasenseurat, että seuranne tiedot ovat siellä oikein. Tietoja koskevat korjaukset tulee toimittaa MAHDOLLISIMMAN PIAN osoitteeseen tsv(at)tsv.fi.

Huolehdittehan myös siitä, että valitsette kokousedustajan ja annatte hänelle mukaan kokoukseen allekirjoitetun valtakirjan, joka tulee kokouspostin mukana. Valtakirja löytyy myös tästä PDF icon VALTAKIRJA.pdf

*Huom! Julkaisu ja kansainvälisen toiminnan avustusten hakuaika on tuttuun tapaan syyskuussa ja konferenssiavustusten lokakuussa.