TSV hakee hallinnon assistenttia

Tiedotteet   15.1.2018 16.44   Päivitetty 15.1.2018 19.16

Tieteellisten seurain valtuuskunta hakee hallinnon assistenttia alkaen 1.3.2018 tai sopimuksen mukaan. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva.

Tehtäviin kuuluu:

• TSVn jäsenseuroihin liittyvät viestintä-, neuvonta- ja koulutustehtävät
  • toiminnanjohtajan avustaminen
  • puhelinvaihteen hoito ja yleinen asiakasneuvonta
  • yleishallinnon toimistopalvelut.

Tarkempi toimenkuvaus löytyy tästäPDF icon Hallinnon assistentti_toimenkuva.pdf

Tehtävään valittavalta edellytetään tradenomin, medianomin tai vastaavaa alempaa korkeakoulututkintoa, kokemusta viestinnän ja asiakaspalvelutehtävistä, ongelmanratkaisukykyä, oma-aloitteisuutta ja yhteistyö- ja organisointitaitoja, yleisimpien IT-ohjelmistojen, Adobe Photoshopin ja InDesignin sekä Facebookin ja Twitterin sujuvaa käyttöä ja hyvää suomen ja englannin kielen taitoa.

Eduksi katsotaan kokemus järjestö- tai yhdistystoiminnasta, Facebookin ja Twitterin käytöstä organisaation ulkoisessa viestinnässä sekä ruotsin kielen taito.

Tehtävän palkkauksessa noudatetaan yksityisen opetusalan työehtosopimusta. Palkka muodostuu vaativuusryhmän 4 peruspalkasta 1999,47 €/kk ja tehtäväkohtaisesta lisästä 16 % sekä mahdollisesta kokemuslisästä 4-16 % työkokemuksesta riippuen.

Koeaika on neljä kuukautta.

Lisätietoja: toiminnanjohtaja Lea Ryynänen-Karjalainen, puh 09 228 69 222 to 18.1. ja pe 19.1. klo 9-16, ke 24.1. klo 9-16, ti 30.1. klo 9-13 ja pe 2.2. klo 9-13, tai s-posti lea.ryynanen-karjalainen(at)tsv.fi.

Hakemukset toimitetaan 4.2.2018 klo 16.00 mennessä sähköpostiosoitteeseen tsv(at)tsv.fi, viestikenttään merkintä Hakemus / Hallinnon assistentti.