Toimistosihteerin tehtävä haettavana

Tiedotteet   22.2.2016 11.50   Päivitetty 7.3.2016 10.16

Tiedeakatemiain neuvottelukunta, Tiedonjulkistamisen neuvottelukunta ja Tutkimuseettinen neuvottelukunta hakevat yhteistä toimistosihteeriä. Neuvottelukunnat toimivat tieteen, tutkimuksen ja tiedeviestinnän kotimaisella ja kansainvälisellä kentällä. Neuvottelukuntien toimistot on sijoitettu toimimaan Tieteellisten seurain valtuuskunnan yhteydessä. Toimisto sijaitsee Helsingin Kruununhaassa, osoitteessa Snellmaninkatu 13.

Työsuhde alkaa 18.4.2016 tai sopimuksen mukaan. Tehtäviin kuuluvat muun muassa:

• neuvottelukuntien toimintaan liittyvät toimistotehtävät
  • taloushallinnon, erityisesti valtionavustuksiin liittyvät tehtävät
  • asiakirjahallinnossa avustaminen
  • seminaari-, kokous- ja kokousmatkajärjestelyihin liittyvät tehtävät.

Tehtävään valittavalta henkilöltä edellytetään tradenomin tai vastaavaa tutkintoa, vankkaa kokemusta toimistotehtävistä, nykyaikaisia viestintätaitoja, yleisimpien IT-ohjelmistojen hallintaa sekä hyvää suomen ja englannin kielen taitoa. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi. Työn menestyksekäs hoitaminen vaatii oma-aloitteisuutta, yhteistyökykyä ja organisointitaitoja.

Tehtävän palkkauksessa noudatetaan yksityisen opetusalan työehtosopimusta. Palkka muodostuu vaativuusryhmän 3 peruspalkasta, tehtäväkohtaisesta lisästä ja kokemuslisästä ja on noin 2 269 - 2 630 €/kk. Työsopimus tehdään Tieteellisten seurain valtuuskunnan kanssa. Koeaika on neljä kuukautta.

Lisätietoja antaa 19.2. - 23.2.2016 pääsihteeri Päivi Tikka, puh. 044 325 4214 tai s-posti paivi.tikka(at)academies.fi, 24.-29.2.2016 pääsihteeri Reetta Kettunen, puh. 040 733 5935 tai s-posti reetta.kettunen(at)tjnk.fi

Hakemukset toimitetaan 4.3.2016 klo 16.00 mennessä sähköpostiosoitteeseen info(at)tjnk.fi, viestikenttään merkintä Hakemus / Toimistosihteeri.

Lisätietoja toiminnasta myös verkossa:

Tiedeakatemiain neuvottelukunta (www.academies.fi)

Tiedonjulkistamisen neuvottelukunta (www.tjnk.fi)

Tutkimuseettinen neuvottelukunta (www.tenk.fi)

Tieteellisten seurain valtuuskunta (www.tsv.fi)